بیمه حوادث شخصی

درباره بيمه

بیمه حوادث شخصی



بیمه حوادث شخصی چیست؟
در حالی که بیمه سلامت بین‌المللی شما هزینه‌های درمان را پوشش می‌دهد، اگر آسیب شما جدی باشد یا زندگی شما را تغییر دهد، ممکن است نتوانید کار کنید و خانواده خود را تامین کنید.

اینجاست که یک طرح تصادف شخصی می‌تواند کمک کند – با ارائه یک غرامت یکجا، شما و عزیزانتان می‌توانید از اینکه هزینه‌های ضروری شما پوشش داده شده است، مطمئن باشید

چرا به بیمه حوادث شخصی نیاز دارید؟
تصادفات در اشکال و اندازه های مختلف رخ می دهند و برای خانواده هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند، عواقب آن می تواند فاجعه بار باشد.

از 10545 مرگ آمریکایی گزارش شده در خارج از کشور (2012-2015)، حدود 30 درصد ناشی از حوادث ترافیکی جاده ای، 20 درصد در نتیجه قتل، 12 درصد به دلیل غرق شدن و «سایر حوادث» (شامل لغزش، سقوط و سقوط) بوده است. ) حدود 10 درصد را به خود اختصاص داده است.

بیمه حوادث شخصی نمی تواند ساعت را به عقب برگرداند، اما می تواند یک شبکه ایمنی برای شما و عزیزانتان در عواقب یک تصادف جدی فراهم کند.

نماد برند ویلیام راسل - مراقبت، حفاظت
از خود در برابر از دست دادن درآمد محافظت کنید
اگر یک حادثه باعث ناتوانی شما در کار شود، بیمه حوادث شخصی شما یک غرامت یکجا برای حمایت از شما و خانواده شما فراهم می کند.

استرس مهاجران چیزهایی را تجربه کنید که باعث می شود مهاجران از جوامع جدید خود احساس طرد شدن کنند
طیف وسیعی از سناریوهای ممکن را پوشش می دهد
خواه یک تصادف در محل کار، تصادف جاده ای، لغزش، سقوط یا سقوط، یا تصادفی که منجر به ناتوانی دائمی یا از دست دادن اعضای بدن شود، سطح پوشش متناسب با نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

چرا با ویلیام راسل بیمه حوادث شخصی بگیریم؟
ویلیام راسل با سه دهه سابقه کار در بیش از 180 کشور، یکی از ارائه دهندگان پیشرو بیمه مهاجرت است.

بیمه حوادث شخصی ما یک راه عالی برای افزایش پوشش ارائه شده توسط بیمه سلامت بین المللی شما است و به شما این امکان را می دهد تا به برنامه ای که مناسب شما و بودجه شما است ارتقا دهید.

با ویلیام راسل، می‌توانید مطمئن باشید که اگر در اثر تصادف در حین زندگی در خارج از کشور دچار آسیب شدید یا مرگ شدید، ما به شما یا عزیزانتان غرامت می‌دهیم تا نگران پرداخت صورت‌حساب نباشید.

اگر در حین زندگی در یک کشور خارجی دچار حادثه شده اید، ما تیمی از افراد در اینجا داریم که ۲۴ ساعت شبانه روز از شما پشتیبانی می کنند.

آیا می خواهید در مورد مزایای دیگر بیشتر بدانید؟
تحت پوشش چه نوع حوادثی قرار خواهم گرفت؟
بیمه حوادث شخصی شما را برای طیف وسیعی از سناریوهای احتمالی پوشش می دهد،

چه چیزی تحت پوشش نیست؟
شرایط خاصی وجود دارد که تحت پوشش بیمه حوادث شخصی قرار نمی گیرند:

در مورد تصادفات رانندگی جاده‌ای، در مواردی که صدمات ناشی از عدم پیروی از قوانین محلی باشد، موارد استثنا اعمال می‌شود، مانند: سفر با وسیله نقلیه موتوری به عنوان راننده یا مسافر که راننده گواهینامه و بیمه معتبر ندارد. رانندگی در حالت مستی با مواد مخدر یا الکل، همانطور که توسط قوانین محلی تنظیم کننده تنفس و الکل خون یا سایر مواد مخدر تشخیص داده می شود. و حوادث ترافیکی جاده ای که در آن فرد مجروح از پوشیدن تجهیزات ایمنی مناسب (از جمله، اما نه محدود به کلاه ایمنی و کمربند ایمنی) نیز ممکن است مستثنی شوند.
اگر مرگ شما ناشی از جنگ، فعالیت های جنگی، اقدام نظامی، اقدامات خصمانه خارجی (اعلام یا عدم اعلام جنگ)، جنگ داخلی، شورش، انقلاب، قیام، قدرت غصب شده، شورش، شورش، اعتصاب، حکومت نظامی، حالت محاصره، تلاش برای سرنگونی دولت، هرگونه اقدام تروریستی، قتل، اقدام به قتل، آدم ربایی (از جمله تلاش برای آدم ربایی یا تلاش برای نجات از آدم ربایی)، یا حمله به هر نوع (بدون توجه به اینکه شخص بیمه شده یک شرکت کننده فعال در هر یک از فعالیت های فوق یا صرفاً یک تماشاگر بی گناه).
خودکشی، یا صدماتی که از طریق اقدام به خودکشی متحمل شده اند، به همراه هرگونه آسیب عمدی خود، از جمله موارد مربوط به سوء مصرف مواد مانند اعتیاد به الکل یا مواد مخدر، از ادعاها مستثنی هستند.
شما برای حوادثی که در حین شرکت در فعالیت‌های خطرناک رخ می‌دهند، تحت پوشش قرار نمی‌گیرید، مگر اینکه این فعالیت به‌طور مشخص در محدودیت‌های خط‌مشی شخصی شما مشخص شده باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.