بیمه پزشکان

درباره بيمه

بیمه پزشکان




اطلاعات برای شرکت کنندگان در دوره های انتخابی پزشکی IFMSA
وقتی می خواهید مدتی را در خارج از کشور در یک دوره انتخابی پزشکی بگذرانید، باید بدانید.

بیمه مسئولیت پزشکان
بسیاری از دانشگاه‌ها، بیمارستان‌های دانشگاهی و کلینیک‌ها مقرراتی دارند که به عنوان شرکت‌کننده انتخابی پزشکی باید چه نوع بیمه‌ای داشته باشید. اگر از طریق برنامه ای با بودجه دولتی به خارج از کشور سفر می کنید، یا از کشوری هستید که سطح نسبتاً جامعی از مراقبت های بهداشتی دانشجویی را ارائه می دهد، پوشش بیمه ممکن است تا حدی در برنامه گنجانده شده باشد.

اغلب هیچ پیش بینی ای برای جزء قصور پزشکی وجود ندارد.

برخی از دانشگاه‌ها از شما می‌خواهند که از طریق ارائه‌دهنده‌شان بیمه سلامت دریافت کنید، در صورتی که دانشگاه مؤلفه‌های مهم بیمه‌ای مانند پوشش حوادث یا کمک‌های فوری پزشکی را ارائه نمی‌کند، فرآیند تصمیم‌گیری را دشوارتر می‌کند.

بنابراین شما برای تحقیق در مورد رشته انتخابی مناسب برای شغل انتخابی خود و یافتن شرکای مناسب، تمام مشکلات را متحمل شده‌اید، اما متوجه می‌شوید که آن‌ها الزامات بیمه دشواری دارند – و نمی‌توانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. متوجه شدیم، می تواند بسیار خسته کننده باشد!

به همین دلیل است که IFMSA و DR-WALTER با یکدیگر همکاری کرده اند تا یک راه حل جامع بیمه قصور پزشکی مبتنی بر بیمه سلامت سفر، با بیمه تصادف اختیاری سفر، کمک اضطراری سفر، بیمه مسئولیت شخصی و بیمه بار ارائه دهند.

شما یک راه حل بیمه جامع، بدون تحقیق بی پایان دریافت می کنید. بنابراین می توانید بر روی مطالعات خود تمرکز کنید.

شما می توانید مطمئن باشید که تا زمانی که رشته انتخابی شما تحت نظارت یک پزشک واجد شرایط باشد و رشته انتخابی شما در حوزه تحصیلی خاص شما باشد، فعالیت های شما تحت پوشش قرار می گیرد.

آنچه برای واجد شرایط بودن پوشش قصور پزشکی لازم است
اگر شرایط زیر را داشته باشید، می توانید از طریق PROTRIP-WORLD برای قصور پزشکی در طول دوره انتخابی خود بیمه شوید:

سن شما در ابتدای بیمه بیش از 49 سال نباشد.
شما وابسته به انجمنی هستید که توسط IFMSA به رسمیت شناخته شده است و بخشی از اقامت شما در خارج از کشور مربوط به یک درس انتخابی به رسمیت شناخته شده IFMSA در خارج از کشور شما است.
بیمه نامه قبل از خروج برای کل مدت اقامت در خارج از کشور یا پس از خروج برای مدت باقی مانده از اقامت خارج از کشور خریداری می شود. لطفاً در صورت درخواست بیمه پس از عبور از مرز، به اطلاعات ما در مورد دوره انتظار توجه کنید.
مهم: لطفاً مطمئن شوید که ترکیبی از بیمه درمانی PROTRIP-WORLD و پکیج پلاس، شامل بیمه مسئولیت شخصی و مسئولیت کارآموزی، حوادث، چمدان و بیمه کمکی را منعقد کنید. فقط این ترکیب به اندازه کافی شما را در طول دوره انتخابی پزشکی پوشش می دهد.

چگونه می توان پوشش بیمه مسئولیت پزشکان را دریافت کرد؟
شما می توانید بیمه نامه را به سرعت و به راحتی آنلاین خریداری کنید. برای اینکه تحت پوشش بیمه مسئولیت پزشکان قرار بگیرید، باید هم بیمه درمانی PROTRIP-WORLD و هم بسته پلاس اضافی شامل مسئولیت شخصی و بیمه مسئولیت کارآموز، حادثه، چمدان و بیمه کمکی را خریداری کنید.

جلد قصور پزشکی PROTRIP-WORLD را به صورت آنلاین خریداری کنید
بلافاصله پس از پرداخت، گواهی بیمه خود را به صورت سند pdf دریافت خواهید کرد.

قبل از اقامت در خارج از کشور
توصیه می کنیم از دانشگاه آینده خود بپرسید که چه نوع بیمه ای باید در طول دوره انتخابی خود داشته باشید. با این حال بسیار مهم است که هرگز بدون داشتن بیمه درمانی بین المللی مناسب به خارج از کشور سفر نکنید. اطمینان حاصل کنید که بیمه را به موقع خریداری کنید. اگر اقامت در خارج از کشور به تاریخ دیگری موکول شود، همیشه می توانید دوره بیمه را به ترتیب تنظیم کنید. در این صورت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از روز حرکت برنامه ریزی شده برای ما ایمیل بفرستید. در جایی که پس از روز حرکت اولیه برنامه ریزی شده به ما اطلاع می دهید، باید مدرکی (کپی پاسپورت یا بلیط) به ما ارائه دهید.

شروع بیمه
پوشش بیمه ای برای مدت ذکر شده در گواهی بیمه ارائه می شود. در مواردی که درخواست و پرداخت قبل از شروع سفر انجام می شود، پوشش بیمه زمانی آغاز می شود که شخص بیمه شده کشور خود را ترک کند. هیچ پوشش بیمه ای برای خسارت هایی که قبل از شروع بیمه اتفاق افتاده است وجود ندارد.

در جایی که درخواست و پرداخت پس از شروع سفر انجام می شود، پوشش بیمه از تاریخی که درخواست و پرداخت حق بیمه شما را دریافت می کنیم آغاز می شود. هیچ پوشش بیمه ای برای خسارت هایی که قبل از درخواست و پرداخت اتفاق افتاده است وجود ندارد. در صورت درخواست بیمه پس از عبور از مرز، لطفاً به اطلاعات ما در مورد دوره انتظار نیز نگاهی بیندازید.

در مدت اقامت در خارج از کشور
اگر در طول اقامت خود در خارج از کشور نیاز به درمان پزشکی داشته باشید، ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم. همچنین تمام جزئیات را در بخش ما پیدا خواهید کرد که در صورت ادعا چه کاری باید انجام دهید. PROTRIP-WORLD در حوزه اعتبار انتخابی شما معتبر است (اروپا، در سراسر جهان بدون ایالات متحده آمریکا و کانادا، در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا و کانادا).

پایان بیمه
بیمه در تاریخ توافق شده به طور خودکار پایان می یابد. پوشش بیمه در همان تاریخ خاتمه می یابد، اما نه دیرتر از آن
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.