بیمه مسئولیت

درباره بيمه

بیمه مسئولیت

 

 

 

برای زندگی در آلمان به چه بیمه هایی نیاز دارید؟

پاسخ کوتاه: بیمه مسئولیت و خانوار

 

آلمان کشوری با سنت قوی در بیمه است. به غیر از بیمه درمانی، موارد ضروری برای همه ساکنان آلمان بیمه مسئولیت و خانه است. هر دو برای حوادث پیش بینی نشده مفید هستند.

 

بیمه مسئولیت در صورت صدمه غیر عمدی به شخص، وسایل یا شیئی شما را پوشش می دهد. در مورد بیمه خانگی، شما از هزینه های خسارت مربوط به مسکن فعلی خود مصون هستید. چندین ارائه دهنده هر دو سرویس را در آلمان ارائه می دهند.

 

ما بهترین ارائه دهندگان بیمه مسئولیت و بیمه خانگی را برای خارجی ها در آلمان فهرست کرده ایم. آنها را بررسی کنید!

 

بیمه مسئولیت

برای تمام موقعیت های غیرمنتظره

 

بیمه مسئولیت (Haftpflichtversicherung) هزینه های مربوط به خسارات غیرمنتظره به یک شخص یا یک شی را پوشش می دهد. این نوع بیمه در آلمان بسیار محبوب است زیرا دولت مردم را در قبال خسارات وارده مسئول می داند.

 

اخذ بیمه مسئولیت، آرامش خاطر شما را در برابر حوادث غیرمترقبه تضمین می کند. پوشش و قیمت ها از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر متفاوت است.

 

بهترین پیشنهادات موجود در بازار را بررسی کنید:

 

  Getsafe Adam Riese Helden.de

قیمت/ماه از 3.59 یورو از 3.56 یورو از 6 یورو

زبان خدمات EN/DE DE DE

پوشش

  • خسارات تصادفی

 

  • حیوانات خانگی (به استثنای سگ)

 

  • تعویض قفل به دلیل گم شدن کلید

 

  • خسارت وارد شده به دیگران

 

  • آسیب ناشی از استفاده از اینترنت

 

  • خسارت مسئولیت خصوصی

 

  • گم شدن کلیدها

 

  • زیان بدهی بد

 

اپلیکیشن دارد؟ بله خیر خیر

لینک خرید Getsafe! آدام رایز را بگیر! Helden.de را دریافت کنید!

امنیت بگیر

Getsafe یک شرکت بیمه دیجیتال است. بیمه مسئولیت آنها خسارات تصادفی، حیوانات خانگی (به استثنای سگ)، تعویض قفل در صورت گم شدن کلیدهای خود و موارد دیگر را پوشش می دهد. آنها این گزینه را ارائه می دهند که شریک یا فرزندان خود را با هزینه اضافی به محصول خود اضافه کنید.

 

می توانید بیمه مسئولیت خود را از طریق وب سایت یا برنامه آنها تضمین کنید. محصول Getsafe نسبتاً ارزان است و شما پوشش جهانی دریافت می کنید که اگر دانشجوی بین المللی هستید یک امتیاز بزرگ است. خدمات آنها به دو زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. می‌توانید همه چیز را در برنامه او مدیریت کنید و هر زمان خواستید آن را لغو کنید.

dam Riese یک شرکت بیمه آلمانی است. بیمه مسئولیت آنها شامل خسارت مالی، مالی یا جانی است. Adam Riese این امکان را به شما ارائه می دهد که فرزندان خود را به محصول اضافه کنید تا مطمئن شوید که آنها نیز محافظت می شوند.

شما می توانید بیمه مسئولیت خود را با آنها از طریق وب سایت آنها تضمین کنید. این شرکت فقط به زبان آلمانی کار می کند و بعد از یک سال می توانید هر زمان که بخواهید آن را لغو کنیدHelden.de

Helden.de یک بیمه پیشگام است. بیمه مسئولیت آنها شما را از خسارات خصوصی، گم شدن کلیدها، ضررهای بدهی بد و غیره پوشش می دهد. علاوه بر این، با Helden.de، شما در اروپا محافظت می‌شوید، اگر دانشجوی بین‌المللی هستید، یک امتیاز است. هزینه بیمه آنها به طور خودکار شریک یا فرزندان شما را پوشش می دهد.

 

می توانید بیمه مسئولیت خود را با Helden.de در وب سایت آنها تضمین کنید. آنها فقط خدمات را به زبان آلمانی ارائه می دهند و شما می توانید هر زمان که بخواهید آن را لغو کنید Helden.de

بیمه خانوار

از خود در برابر مشکلات غیر ضروری خانگی محافظت کنید

بیمه خانه یکی دیگر از بیمه های ضروری برای هر فردی است که در آلمان زندگی می کند. بیمه استاندارد خانوار خساراتی را که ممکن است به خانه خود - چه اجاره ای و چه در مالکیت - علاوه بر وسایل شما وارد کرده باشید، پوشش می دهد.

 

پوشش و قیمت بسته به ارائه دهنده متفاوت است. اکثر آنها این نوع بیمه را به عنوان مکمل بیمه مسئولیت شما ارائه می دهند. ما لیستی از بهترین ارائه دهندگان بیمه خانگی را آماده کرده ایمHelden.de

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.